woensdag 19 maart

20 maart 2014

Vannacht een nachtmerrie gehad. Wel optijd wakker door wekker.
Toen mail gelezen van jackie dat we er al vroeg in konden en email van duikcenter van avond ervoor dat niet mogelijk is.
11u moesten we motel uit en zijn gelijk door gereden naar jackie. Eerst kennis gemaakt en daarna slaapplek bekeken. Hebben een facking half huisje, slaapkamer met groot bed, ruime badkamer en een huiskamer met bank en tv. Alles ziet er echt super mooi uit. Daarna heben we samen met jackie gekeken of we manatees (lamantijnen) in de tuin kunnen vinden. Verder gaf ze aan dat we smiddags hun peddelboards mochten lenen. Tim zou rond 2 uur met de boot weer terug zijn van het vissen. Ook gaf ze ons een tip dat we gratis naar een strandje konden bij Founders Park.
We zijn eerst doorgereden om een dannys of wenndys te vinden om te ontbijten. Uiteindelijk dennys. Ben heeft 2 pannekoeken, ei en 2 spekjes en niek heeft 2 pannekoeken, waarvan ze er maar 1 op heeft. Na het ontbijt zijn we door de shell world Gelopen en hebben we souveniers gekocht.
Rond half 2 zijn we op zoek gegaan naar het park, maar aangekomen bleken we 8 dollar per persoon te mieten betalen om naar het strandje te kunnen gaan. Hebben toen maar besloten om terug naar de airbnb te gaan om te gaan peddelen. Aangekomen bij de airbnb kennis gemaakt metTim en heeft hij ons een paar gevangen vissen getoond. Hij gaf toen aan dat we konden gaan pedelen, maar ook mee mochten op de boot van zijn zoon on foto's te maken.
Zijn naar het einde van de straat gelopen om even van het uitzicht te genieten. Niek heeft in het water rond gelopen en hebben een paar foto's gemaakt. Daarna weer terug gegaan om ons klaar te maken voor de boottrip. Rond half 6 kwam tim aangeven dat ze weg zouden gaan. Samen met een fotograaf aan boord gestapt en de haven uit gevaren. Eerst heeft tim op een surfplak gegolf surfd achter de gemaakte golf van de boot. Toen heeft ook de fotograaf nog op een wakeboard op de golf gehangen. Als laatst ging denny op zijn wakeboard golfsurfen. Toen de zon redelijk laag stond is denny gaan waKeboarden achter de boit aan, terwijl de fotograaf op een surfplank met een dure nuet waterdichte camera in het water lag, en deed hij wat trucs om te fotograveren. Hier zijn hele mooie foto's uit gekomen en niek heeft gevraagt of ze foto's kon krijgen. Ze miet alleen masr een e-mail sturen. Bryan is fotograaf.
Tim vroeg ons of we ergens vis wilde eten en jackie gaf ons de tip om naar wooha's te gaan. Ook gaf ze de mogelijkheid aan om naar een pizza plaza te faan. Niek heeft eerst gedouched en we hebben wat op de bank gezeten. Rond 9 besliten om wat te gaan eten. Bij de pizza rent aangekomen bleek deze niet meer te serveren, dus dan toch maar doorgereden richting wouwou. Onderweg een mexicaans restaurant tegen gekomen en sloten daar te gaan eten. Na bestelling te hebben gedaan stond het eten binnen 10 min op tafel. Ben had combinatie de lujo. 4 verschillende dingen, wraps, tacos, burritos. En niek een kip borrito. Niek kon hem niet helemaal op en heeft om een doggybag gevraagt. Terug in het huisje gekomen nog even gekeken of we manatee in de achtertuin zouden zien. Hebben toen wel een grote rat gezien die in de achtertuin zat.
Lekker op de bak gehangen en de reisverhaal bij gewerkt.

Rond 0.30 is benjamin naar bed gegaan en heeft niek hem nog met aftersun ingesmeerd. Vervolfens heeft niek zijn verhaal gecontroleerd en de namen en correcties uitvoert.